Klanttevredenheidsonderzoek 2014

01 jul Klanttevredenheidsonderzoek 2014

smiley-163510_640

Het resultaat

Uit alle gemiddelde cijfers blijkt dat klanten erg tevreden zijn over zowel de service en het WebwinkelPro systeem. Yuluma scoort goed als het gaat om de korte lijnen, het meedenken en de bereikbaarheid.

Over de communicatie zegt één van de klanten: “Het onderhoud is heel prettig, snel en adequaat, gewoon leuk. Er wordt naar je geluisterd en dat gebeurt niet vaak meer.”

Een andere reactie van een klant over de eigen webwinkel: “Hij werkt gewoon goed, voor de klanten is hij heel gebruiksvriendelijk.”

100% van de ondervraagden zou Yuluma aanbevelen bij anderen en 84% geeft aan dat Yuluma de gewekte verwachting waar heeft gemaakt of heeft overtroffen.

De verbeteringen

WebwinkelPro is een prettig systeem om ondernemers online te laten verkopen. Uit onderzoek is gebleken dat de klanten tevreden zijn met het huidige systeem. Het werkt gemakkelijk en snel. Wel zijn er enkele punten naar uit het onderzoek naar voren gekomen die de aankomende tijd opgepakt zullen worden.

Wat Yuluma verder gaat doen met uw feedback

Yuluma gaat werken aan een beter ticketsysteem waarbij u direct kunt zien welke tickets openstaan, wat de status is, wat de gemiddelde doorlooptijd is en of er voor dat ticket een deadline gegeven kan worden. Hiermee hoopt Yuluma dat het voor u duidelijker wordt waar u op zit te wachten. Yuluma verwacht dit nieuwe ticketsysteem eind 2014 te presenteren.

Op het moment van schrijven is Yulogin online gegaan. Dit is ons klantportaal waarin het voor u o.a. mogelijk is alle openstaande tickets in te zien. Voor nieuwe projecten is hier ook een overzicht van de status van een project zodat u exact weet wat de status van het project is. Verder in Yulogin: mailboxen, domeinnamen, facturen, uw gegevens).

Als laatste is het belangrijk te weten dat Yuluma sinds begin 2014 werkt met projectleider die eindverantwoodelijk zijn voor uw project. Zij weten alle ins en outs van uw project. Het kan zijn dat u door afwezigheid van uw projectleider soms niet direct antwoord krijgt. Hiermee zorgen wij ervoor dat u wel het juiste antwoord krijgt.

Nawoord

​Yuluma is u heel dankbaar voor uw deelname aan het onderzoek. Met uw feedback kunnen we zorgen dat we onze dienstverlening verbeteren en de pijnpunten aanpakken. Op naar 100% tevredenheid!

Download de gratis whitepapers  Bekijk alle whitepapers
David Stomph
david@yuluma.com

LinkedIn profiel - Is al meer dan 12 jaar internet ondernemer. Oprichter van Yuluma. Hielp al honderden ondernemers succesvol online. Getrouwd, en vader van 3 kinderen.

Geen reactie's

Geef een reactie