Interview: Online goede zaken doen in ‘Professioneel schoonmaken’

04 sep Interview: Online goede zaken doen in ‘Professioneel schoonmaken’

Introductie uit het interview in het magazine ‘Professioneel schoonmaken’

“Koudwatervrees. Dat is waar groothandels last van hebben bij de stap naar een webwinkel, denkt webwinkelspecialist David Stomph, van het internetbedrijf Yuluma. ‘Ze weten wel dat ze iets met het online kanaal moeten doen, maar hoe? Ze zien allerlei beren op de weg terwijl dat nergens voor nodig is. Een webwinkel levert juist nieuwe klanten en handel op en is een uitgesproken kans voor meer naamsbekendheid.’ Zeven vragen aan internetondernemer Stomph, die de afgelopen twaalf jaar al vele ondernemers wist te inspireren om meer uit hun online verkooppunt te halen.”

Download hier het volledige artikel

of

Lees hier ‘Professioneel schoonmaken‘ online, het artikel staat op pagina 40 – 43

Download de gratis whitepapers  Bekijk alle whitepapers
David Stomph
david@yuluma.com

LinkedIn profiel - Is al meer dan 12 jaar internet ondernemer. Oprichter van Yuluma. Hielp al honderden ondernemers succesvol online. Getrouwd, en vader van 3 kinderen.

Geen reactie's

Geef een reactie